Naše služby

Správa profilů na sociálních sítích

Správa profilů a komunikace na sociálních sítích je naše klíčová služba. Pomůžeme vám s přípravou komunikační strategie, tvorbou mediálního plánu, vyrobíme obsah a postaráme se o community management. Zkrátka zajistíme vše od A do Z a vy budete vědět o všem díky přehledným měsíčním reportům.

Tvorba obsahu pro sociální sítě

Pomůžeme s tvorbou obsahu pro sociální sítě a to ať jsou v naši správě nebo je máte plně pod kontrolou vy. Zajistíme pro vás dostatek materiálů, foto i video obsah.

Online reklama

Sociální sítě nejsou jen líbivou nástěnkou. Facebook vládne robustní reklamní platformou, která má k dispozici obrovské množství dat o uživatelích a jejich chování na internetu. Díky Facebooku a jeho přidružených sítích (Instagram, WhatsApp, Messenger) můžeme plnit celou řadu cílů. Od šíření povědomí o značce, přes získávání leadů až po online prodej. Vše efektivně, v reálném čase a s přesným měřením.

  • 1

    Stanovení cílů, tvorba témat

    Nejdříve si povíme, kam míříte

  • 2

    Mediální plán a reklamní strategie

    Potom uděláme blabla

  • 3

    Pravidelná tvorba a správa

    A nakonec provedeme velkolopé bliblubla.

Potřebuji proškolit

Petr Hobža

Majitel

Kreativita a samostatnost

Dva Mluvčí převzali náš Facebook a vystihli směr, kterým chceme naši značku vést. Prakticky okamžitě začala růst nejen základna fanoušků, ale také jejich aktivita. Oceňujeme kreativitu i samostatnost.

Podívat se na reference

Sociální sítě

Sociální sítě už nejsou trendy výstřelkem, ale klíčovým pilířem online komunikačních strategií. S Facebookem v našich službách máme k dispozici obrovské množství uživatelů s obrovským množstvím dat pro detailní cílení. Tady jsme doma!

PPC

Postaráme se o naplnění vašich online cílů skrze PPC reklamu v sítích Google Adwords, Youtube, Seznam Sklik nebo Facebook a Instagram.

Tyto silné reklamní platformy můžou plnit hned několik cílů najednou. Ať už se jedná o visibilitu v online prostředí nebo tvrdý prodej. Ať už se jedná o akvizici nových zákazníků nebo vytěžování potenciálu těch stávajících, online reklama je skoro vždy tou správnou volbou.

Sociální sítě

Reklama na sociálních sítích nabírá na důležitosti každým dnem. Například Facebook (pod který patří i Instagram) je silnou reklamní platformou, která sbírá velké množství dat. Tato data umožňují přesné cílení a jsou vám k službám.

Automatizovaný e-mail marketing

E-mail zažívá s nástupem automatickým nástrojů a dokonalých API propojení renesanci a své místo by měl mít v každé výkonnostní strategii. Našim klientům umíme díky e-mailům vydělávat peníze na jejich e-shopech nebo získávat cenné kontakty v B2B obchodních modelech.

Cyril Vltavský

Majitel

Spolupráce nás baví a nosí tržby

S týmem Dvamluvčí spolupracujeme rádi už nějaký ten pátek. Jsou kreativní v tvorbě obsahu a ví, jak bude fungovat na naše zákazníky. Pomáhají nám pochopit jejich chování a skvěle na ně cílí výkonnostní marketing. Kromě toho, že nás spolupráce s nimi baví lidsky, tak nám přináší tržby, díky kterým rosteme. Děkujeme za vše!

Reference

Online marketing

Online už není pro velké množství firem doplňkem, ale základem, ze kterého vycházejí ostatní kanály. Online nástroje a reklamní platformy nám umožňují získávat data, která můžeme následně využít pro přesnější a efektivnější cílení a personalizaci reklamy. Přesnější cílení jsou nižší náklady a vyšší komfort pro zákazníky. I ty, kteří koupí až zítra.

Firemní video profil

Pokud jezdíte firmu prezentovat na veletrhy nebo potřebujete osvěžit firemní web, pomůžeme vám s představením vaší firmy právě videem. Je to nejrychlejší a nejatraktivnější způsob, jak ukázat kdo jste, co děláte a jak kvalitní je vaše zázemí.

Video pro sociální sítě

Tvorba obsahu je naším denním chlebem. Píšeme, fotíme, kreslíme a natáčíme. Video je z hlediska dosahu, interakce i přenosu informací a emocí tím nejlepším formátem současnosti. Například Facebook dlouhodobě protěžuje video a přináší nové formáty a inovace.

Video je součástí našich paušálních služeb, pokud je řeč o správě sociálních sítí. Pokud byste potřebovali natočit něco extra, určitě vám pomůžeme. Stačí nám napsat, zavolat nebo zanechat kontakt.

Velkolepé záležitosti? Taky umíme!

Víme, kde jsou naše limity a víme, kdy je ke stolu potřeba přizvat velké hráče. Megalománské projekty pro vás zajistíme ve spolupráci s produkcí Tvision media. Na ukázku se můžete podívat třeba tady. My pomůžeme s kreativou, plánováním a realizací online kampaní.

Michal Horníček

Majitel

Skvělé video

Dva Mluvčí nám vyrobili video, po kterém jsme vždycky tak trochu toužili. Přestěhovali jsme se do nových a reprezentativních prostorů a nechtěli jsme si to nechat pro sebe. Povolali jsme je do akce, naklusali se světly, mikrofónem a dalšími nástroji a pustili se do práce. S výsledkem i přístupem jsme spokojeni.

Reference

Video produkce

Video je klíčovým formátem současnosti. Jeho schopnosti přenést i v krátkém čase maximum informací nesnese srovnání s žádným jiným formátem. Ceny za tvorbu videa klesají, využití a množství formátů naopak raketově roste a to jak na sociálních sítích tak ve světě výkonnostní online reklamy.

Chci video

Píšeme texty

Každá značka je potřebuje, málokterá je má na úrovni. Psát kvalitní a smysluplné texty znamená ponořit se do průzkumu. Zkoumá se zákazník, zkoumá se produkt, zkoumá se konkurence a zkoumá se jak to celé bude dávat dohromady smysl. Kvalitní texty se do paměti vryjí tak, aby se nezapomněly, ale zároveň tak, aby neukradly pozornost tomu důležitému. Kvalitní texty mají totiž za úkol prodávat.

Obsahová strategie

Psát aby se psalo nikam nevede. Píšeme, abychom něco získali. To něco může být pozornost, peníze nebo například kontakty, které už vy sami umíte na peníze dobře převést. Vaše obchodní cíle by měly být popsány v obsahové strategii. Obsahová strategie definuje cílové skupiny, zdroje informací, autorský tým, analytické metriky a časový plán. Potřebujete pomoct?

Brand manuál

Pokud nemáte jasno v tom, jak by měla vaše značka mluvit ke svým zákazníkům a ke světu kolem sebe vůbec, pomůžeme vám s nastavením zásad a pravidel, kterými se bude následně řídit. Zajistíme tak jednotu a konzistenci, která povede k silnému a snadno rozpoznatelnému charakteru značky.

Vítězslav Rohm

Majitel Sunix safe technologies

Perfektní spolupráce

Agentuře se podařilo perfektně vystihnout naturu našeho businessu.

Reference

Texty

Ať už nás pustíte k textaci firemního profilu nebo ke správě sociálních sítí a tvorbě příspěvků na Facebooku, k textům přistoupíme vždy ze správného konce. Klíčem k dobrému textu je znalost osobnosti značky i cílové skupiny, kterou máme za cíl oslovit.

Komunikační pilíře

Komunikační pilíře by měly reflektovat nejdůležitější prvky značky a její přidanou hodnotu. Pomůžeme vám s tvorbou hodnotové nabídky formou společných workshopů, kde spojíme naše zkušenosti a vaše znalosti oboru. Výstupem budou myšlenková mapa, value proposition canvas a komunikační strategie.

Cílová skupina

Při komunikaci bychom si měli být velmi dobře vědomi toho, ke komu chceme naše sdělení dostat a jakou reakci chceme vzbudit. Definice cílových skupin je klíčová záležitost. Cílových segmentů může být hned několik a velmi dobrým nástrojem jejich identifikace můžou být například zákaznické persony. Pomůžeme vám s jejich tvorbou.

Komunikační kanály

Komunikační kanály bychom měli volit podle informací, které chceme předat, podle cílových skupin, které chceme oslovit a také podle cílů, kterých chceme dosáhnout. V různých fázích komunikace využíváme specifické kanály s rozličným nastavením. Podíváme se na konkrétní komunikační výzvy a pomůžeme vám s volbou modelu nejlépe zapadajícího do vaší strategie.

Šimon Churý

Marketingový manager

Nejprve nás dobře poznali, potom dobře poradili

DVA MLUVČÍ nám pomohli vymyslet, připravit a nastartovat projekt komunikace na sociálních sítích. Jeho cílem je hlavně podpora HR oddělení, které tak může lépe a snáze lovit v rybníku IT profesionálů, protože dobrých ryb je nedostatek.

Reference

Komunikační strategie

Komunikační strategii vám pomůžeme sestavit formou konzultací nebo intenzivního komunikačního workshopu. Komunikační strategie musí vycházet ze směřování značky a positioningu na trhu. Výsledkem workshopu by měla být data, která položí základ vašemu brand manuálu, ukážou směr vaší komunikace a vydefinují komunikační kanály.