Jak na sociální sítě

Orientace v prostředí

Předpokládáme, že se orientujete ve Facebookovém prostředí. Naučíme vás orientovat se v prostředí business managera, power editoru a jejich sekcích, abyste mohli efektivně pracovat. Naučíme vás analyzovat interakci fanoušků, vyhodnocovat kvalitu obsahu nebo číst v agenturních reportech.

Obsahové formáty

Sociální sítě (zejména pak Facebook) neustále testují a vypouštějí nové formáty. Formáty mají specifické využití a různý dosahový potenciál. Naučíme vás orientovat se ve formátech, využít jejich silné stránky a vysvětlíme zásady pro jejich tvorbu.

Školitel: Radim Uher

2

Efektivní práce

Se správou sociálních sítí máme bohaté zkušenosti. Ukážeme vám nástroje, které vám pomůžou práci zrychlit, zjednodušit nebo dokonce automatizovat. Od generování nápadů se dostaneme k přípravě mediálního plánu, aplikacím pro tvorbu obsahu a dalším vychytávkám.

Teorie reklamy

Facebook by byl bez svého reklamního rozhraní sotva polovičním nástrojem. Díky obrovskému množství dat, které Facebook sbírá dokážeme reklamy cílit velmi přesně. Ukážeme vám, jak funguje reklamní mechanika, ukážeme vám základní reklamní taktiky a řekneme vám, jak investovat rozpočty efektivně.

Naučíme vás sociální sítě

Školení je vhodné pro malé firmy nebo marketingové týmy korporátních společností, které potřebují proniknout do světa sociálních sítí nebo cítí nutnost aktualizovat své znalosti. Sociální sítě jsou velmi rychle vyvíjející se obor a není snadné držet krok.

Ať už jsou vaše cíle v online prostředí respektive na sociálních sítích jakékoliv, toto školení vás naučí velmi dobré orientaci ve všech aspektech správy. Od prostředí, přes tvorbu až po vyhodnocování.

Počet účastníků: 1-5
Délka školení: 4-5 hodin