Reklamy na Facebooku

Orientace v prostředí

Facebook a Instagram rostou nezadržitelným tempem. Platformy zavádějí nové nástroje a velmi často mění jejich prostředí. Naučíme vás orientovat se v prostředí správce reklam a business manageru, abyste netápali, ale cítili se v něm jako ryba ve vodě. Pak už pro vás bude snadné vyznat se v agenturním reportu, vytvořit report vlastní nebo snadno a rychle optimalizovat aktuální kampaně. Reklamy na Facebooku jsou ve své podstatě relativně jednoduché a můžou přinášet vysokou efektivitu.

Reklamní formáty

Facebook a Instagram zavádějí stále nové reklamní formáty. Některé jsou efektivnější než jiné a některé jsou jen na ozdobu bez dostatečného efektu. Naučíme vás orientovat se v reklamních formátech, ukážeme vám vhodné příležitosti k jejich využití a dáme vám pár personalizovaných tipů přesně pro vaši značku.

Školitel: Daniel Kvíčala

Specialista na sociální sítě Dva Mluvčí
Specialista na sociální sítě Dva Mluvčí

Efektivní práce

Do struktury kampaní se můžete snadno zamotat. Pomůžeme vám najít dobré návyky pro tvorbu vaší infrastruktury tak, aby vás tvorba a hlavně optimalizace reklam nastále příliš mnoho času, aby na sebe reklamy a publika dobře navazovaly a nepřekrývaly se.

Reklamy na Facebooku v praxi

V praktické části si tvorbu reklam vyzkoušíme. Připravíme společně reklamní plán, vytvoříme vhodné kampaně, vytvoříme správná publika a do světa vypustíme první reklamy. Naučíme vás reklamy na Facebooku správně značkovat, abyste dokázali správně vyhodnocovat efektivitu a měli správná data pro následnou optimalizaci. Naučíme vás jak nainstalovat sledovací Facebook pixel a propojit tak reklamy na Facebooku s webem nebo eshopem.

Naučíme vás sociální sítě

Školení je vhodné pro malé firmy nebo marketingové týmy korporátních společností, které potřebují proniknout do světa sociálních sítí nebo cítí nutnost aktualizovat své znalosti. Sociální sítě jsou velmi rychle vyvíjející se obor a není snadné držet krok.

Ať už jsou vaše cíle v online prostředí respektive na sociálních sítích jakékoliv, toto školení vás naučí velmi dobré orientaci ve všech aspektech správy. Od prostředí, přes tvorbu až po vyhodnocování.

Počet účastníků: 1-5
Délka školení: 4-5 hodin

Školení v agentuře Dva mluvčí hodnotím více než pozitivně, předčilo mé očekávání. Získala jsem odpovědi na všechny otázky, které jsem si připravila, ujasnila jsem si základní pojmy a funkce v Business Manageru a naučila se základy analytiky. Školitel byl velmi příjemný, trpělivý a ochotný bavit se i nad rámec tématu školení. Byla jsem velmi spokojena a věřím, že nově získané informace efektivně využiji v praxi.

Skvělý školitel, školení předčilo očekávání

Lea Macíková

Social media manager, Leo Express