Školení email marketingu

Orientace v prostředí

Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály.

Automatizace

Emailové automatizace jsou nástrojem personalizace. Emailing zde přestává být hromadným reklamním nástrojem rozsévající spam a začíná být velice přesným a efektivním nástrojem vydělávajícím peníze.

Školitel: Filip Štroch

Filip školení email marketingu

Platforma

Pokud chcete vytěžit z vašich databází maximum, budete potřebovat správný nástroj. Pomůžeme vám najít nejvhodnější platformu s vhodným poměrem cena / výkon.

Nákupní trychtýř

Emailing může zastávat různé role v různých fázích nákupního trychtýře. Na začátku zákaznické cesty může sloužit k informování a dávkování vhodných informací, později slouží jako nástroj personalizace obsahu a ve sladkém finále je to ideální nástroj zákaznické retence a vytěžování potenciálu.

Naučíme vás vytěžit potenciál zákazníků

Školení je vhodné pro malé firmy nebo marketingové týmy korporátních společností, které potřebují vytěžovat databáze současných klientů na maximum. Soustředění se na retenci zákazníků může zásadním způsobem zlevnit váš obchod.
Automatizace pak můžou pomoci proměňovat leady (potenciální zájemce) ve skutečné a platící zákazníky. Naučte se techniky vyživování leadů a proměňte je v peníze.

Počet účastníků: 1-5
Délka školení: 3-4 hodiny