Dva Mluvčí a Zahradní centrum pod kloboukem

Rosteme jako diví na všech kanálech

Zahradnímu centru pod kloboukem zajišťujeme kompletní marketingovou komunikaci. Spolupráci jsme nastartovali komunikačním workshopem, kde jsme definovali hlavní témata, zákaznické segmenty a vydestilovali silný positioning značky.

Všechny tyto aktivity nám dodali silnou munici pro tvorbu plánu kampaní a správa kanálů je o poznání jednodušší a hlavně efektivnější.

Klient: Zahradní centrum pod kloboukem
Služby: Strategie, kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting
Platformy: Facebook, Instagram, Emailing, Blog, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích, zajistit růst databáze

Reference klienta

Dva mluvčí dali našemu marketingu koncepci, kterou, vidíme to zpětně, opravdu potřeboval. Dřívější, víceméně chaotické uveřejňování postů na FB a zobrazování PPC reklamy “někde na Googlu” bylo nahrazeno jasnou strategií, systematickým přístupem, zpětným vyhodnocováním a měsíčními reporty úspěšnosti kampaní.

Celá spolupráce byla zahájena workshopem, při kterém jsme dvěma mluvčím předali základní informace o našem podnikání tak, aby pochopili jeho principy a dokázali navrhnout výše popsanou strategii. Překvapivé a potěšitelné bylo zejména to, že během workshopu se oba mluvčí opravdu snažili být velmi pozornými a chápavými posluchači, kteří se doopravdy snaží nejdříve navnímat to, o čem náš byznys je a teprve pak vymýšlet strategii. To ostře kontrastuje s přístupem jiných agentur, které, aniž by o klientovi věděly alespoň něco málo, se snaží ihned nabídnout univerzální řešení. Dva Mluvčí mohu tedy vřele doporučit.

Online komunikace = záchrana v koronavirové krizi

Start naší komunikace poznamenala krize spojená s šířením koronaviru. Sotva jsme vyrobili obsah v souladu s komunikační strategií zavedla vláda opatření, která vyvrcholila karanténou. Obchody zavřely, zákazníci zůstali doma. Zahradní centra mohla být otevřena, ale málokdo o tom měl tušení. Citlivě jsme možnosti bezpečně nakupovat začali komunikovat a hosté se začali objevovat v zahradních centrech, aby nakoupili za dodržování bezpečnostních opatření.
V minulosti Zahradní centrum pod kloboukem komunikovalo vyjma pár pokusů offline. V této situaci by to znamenalo platit billboardové plochy pro oči, které v ulicích nebyly. Online transformací jsme byli schopni zajistit dostatečnou vizibilitu na mobilech a domácích počítačích a zákazníky přivést.
ZC pod kloboukem zaznamenalo dvojnásobný nárůst v meziročním srovnání.

Ukázka produkce pro sociální sítě Zahradního centra pod kloboukem

Sociální sítě

Katarína Ďuranová
Projektový manažer

Katarínka má rolnickou duši (i licenci) a tak ji péče o Zahradní centrum baví jako žádný jiný projekt.

Pasta Romana

Podívejte se, jak jsme rozjeli sociální sítě a další marketingové kanály pro nejlepší havířovskou restauraci.

Pasta Romana

Podívejte se, jak jsme rozjeli sociální sítě a další marketingové kanály pro nejlepší havířovskou restauraci.