Rosteme jako diví na všech kanálech
Zahradnímu centru pod kloboukem zajišťujeme kompletní marketingovou komunikaci. Spolupráci jsme nastartovali komunikačním workshopem, kde jsme definovali hlavní témata, zákaznické segmenty a vydestilovali silný positioning značky.
Všechny tyto aktivity nám dodali silnou munici pro tvorbu plánu kampaní a správa kanálů je o poznání jednodušší a hlavně efektivnější.
Klient: Zahradní centrum pod kloboukem
Služby: Strategie, kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting
Platformy: Facebook, Instagram, Emailing, Blog, PPC
Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích, zajistit růst databáze
Online komunikace = záchrana v koronavirové krizi
Start naší komunikace poznamenala krize spojená s šířením koronaviru. Sotva jsme vyrobili obsah v souladu s komunikační strategií zavedla vláda opatření, která vyvrcholila karanténou. Obchody zavřely, zákazníci zůstali doma. Zahradní centra mohla být otevřena, ale málokdo o tom měl tušení. Citlivě jsme možnosti bezpečně nakupovat začali komunikovat a hosté se začali objevovat v zahradních centrech, aby nakoupili za dodržování bezpečnostních opatření.
V minulosti Zahradní centrum pod kloboukem komunikovalo vyjma pár pokusů offline. V této situaci by to znamenalo platit billboardové plochy pro oči, které v ulicích nebyly. Online transformací jsme byli schopni zajistit dostatečnou vizibilitu na mobilech a domácích počítačích a zákazníky přivést.
ZC pod kloboukem zaznamenalo dvojnásobný nárůst v meziročním srovnání.