Dva Mluvčí a 4Ever bikes

Sociální sítě a online marketing z 0 na 100%

Sociální sítě bikerské značky 4Ever spravujeme od jejich počátků v roce 2015. Přestože značka měla jedno z nejsilnějších komunikačních témat – vlastní poctivou výrobu v Česku, komunikace se zákazníky a followery fungovala v offline řežimu.  Not on our watch! Naše angažmá přineslo vstup na Facebook a následně i Instagram, tvorbu obsahových plánů, koordinaci komunikačních aktivit a synergii s dalšími kanály – například emailovou komunikací a automatizací a PPC kampaněmi.

 

Klient: 4Ever bikes
Služby: Kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting
Platformy: Facebook, Instagram, Emailing, Blog, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích, zajistit růst databáze

Sociální sítě naplno

Za úspěchem Pasta Romana je kus práce na straně klienta a dobře postavená komunikační koncepce od nás. Pasta Romana není rychlokvaška, ale projekt vedený velkým srdcem a podpořený spoustou energie.

Mailová komunikace

Pravidelným hostům servírujeme každý týden jejich oblíbené polední menu a přibalíme novinky z dění v PASTA&CAFÉ ROMANA. Tu je to nová výběrová káva tu zajímavost o bylinkách nebo speciálních čajích a jejich správném servírování.
Kromě pravidelných newsletterů jsme zapojili i emailové automatizace, které se spouštějí při určitých akcích provedených návštěvníky webu.

Online komunikace = zástup hostů

Naše práce nespočívá jen ve tvorbě líbivých fotek a videí. Staráme se o to, aby Pasta Romana byla v Havířově a okolí dobře vidět skrze cílené reklamy na Facebooku a Instagramu. Daří se. Od prvního dne je v Pasta Romana plno a projekt se mohl rozrůst o další dvě etapy už po roce fungování. Skrze sociální sítě jsme získali stovky kontaktů, které pravidelně hltají informace z restaurace a přidruženého obchodu, kde jim samozřejmě přibalíme i týdenní menu.

Pravidelně přicházíme s nápady na inovace, které pomůžou být blíže zákazníkům, přivést jich více nebo jim zpříjemnit život. Jednou z takových bylo například zavedení chatbota, který lidem bez čekání položí několik základních otázek pro okamžité odbavení jejich rezervace. Tu pak personál zkontroluje a jednoduše potvrdí. Skvělý nástroj pro opakující se dotazy. Šetří čas personálu, reaguje bez čekání.
Zkuste si ho.

Ukázka produkce pro sociální sítě

Video

Daniel Kvíčala
Projektový manažer

Danovi práce na projektu 4Ever šlape jako dobře namazaný stroj.

Oldtown barbershop

Sociální sítě Oldtown a Newtown barbershopů v Ostravě jsme poháněli organickým obsahem. Klíčovým prvkem bylo video. Mrkněte se na stránku s referencí.

Pasta Romana

Podívejte se, jak jsme rozjeli sociální sítě a další marketingové kanály pro nejlepší havířovskou restauraci.