Dva Mluvčí a Pasta Romana

Do projektu Pasta & Café Romana jsme nastoupili hned na jeho počátku. To umožnilo klientovi formovat jeho vize na základě aktuálního trendů v marketingové komunikaci. Klientovi jsme pomohli s tvorbou obsahové strategie i pozice značky. Neznámé bistro mělo plný dům hned první dny po otevření a my jsme tak na svou práci náležitě pyšní. Nezvratným důkazem úspěchu pak je rozšíření podniku o Ryneček, obchod s farmářskými potravinami a otevření restaurace.

Klientovi jsme se také postarali o šéfredaktorskou činnost a pomohli s vydáním už čtvrtého magazínu.

Při pravidelném srovnávání s havířovskou konkurencí držíme v týdenních přehledech neotřesitelné první místo v metrikách dosahu a interakcí.

Klient: Pasta & Café Romana
Služby: Kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting
Platformy: Facebook, Instagram, Emailing, Blog, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích, zajistit růst databáze

Sociální sítě naplno

Za úspěchem Pasta Romana je kus práce na straně klienta a dobře postavená komunikační koncepce od nás. Pasta Romana není rychlokvaška, ale projekt vedený velkým srdcem a podpořený spoustou energie.

Mailová komunikace

Pravidelným hostům servírujeme každý týden jejich oblíbené polední menu a přibalíme novinky z dění v PASTA&CAFÉ ROMANA. Tu je to nová výběrová káva tu zajímavost o bylinkách nebo speciálních čajích a jejich správném servírování.
Kromě pravidelných newsletterů jsme zapojili i emailové automatizace, které se spouštějí při určitých akcích provedených návštěvníky webu.

Online komunikace = zástup hostů

Naše práce nespočívá jen ve tvorbě líbivých fotek a videí. Staráme se o to, aby Pasta Romana byla v Havířově a okolí dobře vidět skrze cílené reklamy na Facebooku a Instagramu. Daří se. Od prvního dne je v Pasta Romana plno a projekt se mohl rozrůst o další dvě etapy už po roce fungování. Skrze sociální sítě jsme získali stovky kontaktů, které pravidelně hltají informace z restaurace a přidruženého obchodu, kde jim samozřejmě přibalíme i týdenní menu.

Pravidelně přicházíme s nápady na inovace, které pomůžou být blíže zákazníkům, přivést jich více nebo jim zpříjemnit život. Jednou z takových bylo například zavedení chatbota, který lidem bez čekání položí několik základních otázek pro okamžité odbavení jejich rezervace. Tu pak personál zkontroluje a jednoduše potvrdí. Skvělý nástroj pro opakující se dotazy. Šetří čas personálu, reaguje bez čekání.
Zkuste si ho.

Ukázka produkce pro sociální sítě

Video

Katarína Ďuranová
Projektová manažerka

Katarína se stará o PASTA ROMANA stejně dobře jako o své vlastní kvítí a bylinky.

Oldtown barbershop

Sociální sítě Oldtown a Newtown barbershopů v Ostravě jsme poháněli organickým obsahem. Klíčovým prvkem bylo video. Mrkněte se na stránku s referencí.