Dva Mluvčí a Pasta Romana

Online marketing Pasta Romana

Do projektu Pasta Romana jsme nastoupili hned na jeho počátku. To umožnilo klientovi formovat jeho vize na základě aktuálního trendů v marketingové komunikaci. Klientovi jsme pomohli s tvorbou obsahové strategie i pozice značky. Neznámé bistro mělo plný dům hned první dny po otevření a my jsme tak na svou práci náležitě pyšní. Nezvratným důkazem úspěchu pak je rozšíření podniku o Ryneček, obchod s farmářskými potravinami a otevření restaurace.

Klientovi jsme se také postarali o šéfredaktorskou činnost a pomohli s vydáním už pátého magazínu.

Při pravidelném srovnávání s havířovskou konkurencí držíme v týdenních přehledech neotřesitelné první místo v metrikách dosahu a interakcí.

Marketingová komunikace

Klient: Pasta & Café Romana
Služby: Kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting
Platformy: Facebook, Instagram, Emailing, Blog, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích, zajistit růst databáze

Sociální sítě naplno

Za úspěchem Pasta Romana je kus práce na straně klienta a dobře postavená komunikační koncepce od nás. Pasta Romana není rychlokvaška, ale projekt vedený velkým srdcem a podpořený spoustou energie na obou stranách.

Mailová komunikace

Pravidelným hostům servírujeme každý týden jejich oblíbené polední menu a přibalíme novinky z dění v PASTA & CAFÉ ROMANA. Tu je to nová výběrová káva tu zajímavost o bylinkách nebo speciálních čajích a jejich správném servírování.
Kromě pravidelných newsletterů jsme zapojili i emailové automatizace, které se spouštějí při určitých akcích provedených návštěvníky webu.

Online komunikace = zástup hostů

Naše práce nespočívá jen ve tvorbě líbivých fotek a videí. Staráme se o to, aby Pasta Romana byla v Havířově a okolí dobře vidět skrze cílené reklamy na Facebooku a Instagramu. Daří se. Od prvního dne je v Pasta Romana plno a projekt se mohl rozrůst o další dvě etapy už po roce fungování. Skrze sociální sítě jsme získali stovky kontaktů, které pravidelně hltají informace z restaurace a přidruženého obchodu, kde jim samozřejmě přibalíme i týdenní menu.

Pravidelně přicházíme s nápady na inovace, které pomůžou být blíže zákazníkům, přivést jich více nebo jim zpříjemnit život. Jednou z takových bylo například zavedení chatbota, který lidem bez čekání položí několik základních otázek pro okamžité odbavení jejich rezervace. Tu pak personál zkontroluje a jednoduše potvrdí. Skvělý nástroj pro opakující se dotazy. Šetří čas personálu, reaguje bez čekání.
Zkuste si ho.

Ukázka produkce pro sociální sítě Pasta Romana

Video pro projekt Pasta Romana

Katarína Ďuranová
Projektová manažerka

Katarína se stará o PASTA ROMANA stejně dobře jako o své vlastní kvítí a bylinky.

Oldtown barbershop

Sociální sítě Oldtown a Newtown barbershopů v Ostravě jsme poháněli organickým obsahem. Klíčovým prvkem bylo video. Mrkněte se na stránku s referencí.

Na jaře roku 2017 jsme otevírali restauraci Pasta & Café Romana v Havířově, vybudovanou doslova na zelené louce. Pro uvedení do světa jsme si vybrali ``Dva mluvčí`` a byl to krok správným směrem. Navzájem jsme se pochopili a naše spolupráce dál trvá. Příjemně nás překvapila kreativní profesionalita, jakož i rychlost, s jakou se podněty ve dnešní sdílené době dostávají k lidem. Díky pozitivním ohlasům jsme s přispěním Dvou Mluvčích představili veřejnosti nejen Pasta Romana, ale i farmářský obchod Ryneček.

Samostatná práce, neustálé inovace

Michaela Gerdová

Projektová manažerka, Pasta Romana