Dva Mluvčí a V&D

Sociálním sítím V&D jsme vdechli nový život.

Víno&Destiláty jsou největší sítí vinoték v Česku. Kromě distribuce vybraných moravských a zahraničních vín mají vlastní exkluzivní kolekci, kterou pro ně zajištují velká česká vinařská jména jako jsou Krist nebo Čech nebo Procházka. Spolupráci jsme odstartovali školením komunikace na sociálních sítích. Občas ale zkrátka vyhodnotíte, že práce na tvorbě obsahu a správě reklam by interní tým příliš vyčerpávala.

A potom stačí zamávat na Dva Mluvčí, podáme pomocnou ruku.

Pro Víno&Destiláty tvoříme obsah pro Facebook. Zařadili jsme vlastní seriál vtipných grafik, které nám raketově zvedly dosah a tvoří rafinované page engagement reklamní publikum. Pravidelně se věnujeme produkci, jak focení fotek, tak i natáčení videí. Kreativitu stimulujeme občasnou skleničkou.

Klient: Víno & Destiláty
Služby: Kreativa, produkce, správa sociálních sítí, copywriting, online reklama
Platformy: Facebook, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích

Reference klienta

Jana Schwanová, majitelka o naší práci říká: Dva Mluvčí jsou skvělý tým, který funguje naprosto samostatně. Čas od času dáme produktový podnět pro komunikaci, ale jinak agentura funguje skvěle od plánování, přes produkci až po reklamní podporu. Stránka a dosahy rostou každý měsíc a nám stačí číst komplexní souhrnné reporty.

Zvyšujeme povědomí

Během prvního roku správy facebookové stránky se nám povedlo téměř trojnásobně navýšit fanouškovskou základnu. Jdeme tak rychle vstříc hlavnímu cílu – budování povědomí o značce Víno & Destiláty.

Dosah jsme vystřelili jako zátku sektu

Když jsme stránku převzali pod naše křídla, byl průměrný denní organický dosah 163 lidí. Po prvním měsíci naší správy vzostl dvojnásobně a v současnosti oslovíme denně v průměru přes 5000 lidí....ještě jednou...organicky 🙂

Obsah šitý na míru

Těšit se nezastavitelně roustoucímu dosahu s nízkou investicí do reklam, v době kdy Facebooku vládne stále krutější algoritmus, je pro mnoho firem neznámý jev. Potřebujete mít skvělou službu a silně rezonující brand anebo tvořit obsah, kterým zaujmete a především si udržíte pozornost svého publika. A to přesně jsme u V&D udělali. Vymysleli jsme sérií grafik, kterými jsme komunikovali skryté myšlenky vinaře. První zveřejněná grafika oslovila organicky 96 221 lidí, získala 5 069 reakcí – z toho 231 komentářů a 820 sdílení. Doposud jsou tyto grafiky nejúspěšnějšími příspěvky. Zveřejnili jsme jich už celkem 52 a nápady (díky vínu) nedocházejí.

Fanouškům jsme tedy poskytli obsah, který je baví a o který se chtějí formou sdílení podělit i se svými přáteli.

Ukázka produkce pro sociální sítě Víno & destiláty

Video

Katarína Ďuranová
Projektová manažerka

Vína jsme u nás svěřili do nejzodpovědnějších rukou. Kataríně.

Oldtown barbershop

Sociální sítě Oldtown a Newtown barbershopů v Ostravě jsme poháněli organickým obsahem. Klíčovým prvkem bylo video. Mrkněte se na stránku s referencí.