Dva Mluvčí a Veolia

Sociální sítě v korporátním světě

Mezinárodní energetické společnosti původem z Francie jsme spravovali korporátní sociální média (Facebook, Instagram, Youtube), starali se o kreativu, školili zaměstnance a zajišťovali videoprodukci.

Klient nás najal jako alternativu síťových pražských a (co si budeme nalhávat) předražených agentur. Do našeho řemesla jsme se pustili s chutí a převzali Facebookové projekty, založili Instagram.

Během spolupráce jsme přešli na boční projekty klienta a realizovali tak například mezinárodní komunikační projekt na nábor zaměstnanců a zvýšení povědomí o značce na bojišti trhu práce.

Hlavním cílem komunikace bylo nastartovat komunikaci CSR aktivit a spoluprací, kterých má Veolia pěknou řádku.

Klient: VEOLIA CZ a.s.

Služby: Kreativa, produkce, správa sociálních sítí, správa online marketingu, copywriting, analytika, školení

Platformy: Facebook, Instagram, PPC

Klíčové úkoly: Budovat povědomí, posílit dosah na sociálních sítích

CSR aktivity jako palivo interakcí

Veolia je obrovskou korporací, která dodává energii, vodu a zpracovává odpady. Komunikační témata pro sociální sítě však musí hledat v rozličných činnostech, které pomáhají lidem, zlepšují péči o životní prostředí nebo inspirují veřejnost. A přesně taková témata přitahují interakce, které využíváme pro růst stránky a zvyšování dosahového potenciálu. Každá interakce pak rozšiřuje reklamní publikum ``page engagement``, které je využitelné pro reklamní cílení.

Socialbakers analýzy

Do projektu Veolia jsme zařadili komplexní analytiku věhlasného robustního software Socialbakers. Platforma nám umožňuje detailně analyzovat aktivitu uživatelů. Na těchto datech pak zakládáme plánování dalších komunikačních aktivit.

We are resourcers projekt

V rámci práce pro Veolii jsme převzali globální komunikační koncept We are resourcers, který pro korporaci stvořila francouzská základna agentury Havas. Koncept zajistil jednotnou linku komunikace ve všech zemích, kde značka působí. Cílem projektu je zvýšit konkurence schopnost na trhu práce a komunikovat CSR aktivity korporace. My jsme se postarali o obsahovou tvorbu a reklamní podporu. Český projekt pak vykazuje dlouhodobě nejlepší výkon.

Ukázka produkce pro sociální sítě Veolia

Video

Radim Uher
Projektový manažer

Energii projektu Veolia dodává Radim.

4Ever bikes

Značku 4Ever jsme vypustili do online prostoru a daří nám i jim. Mrkněte se na referenci.

Oldtown barbershop

Sociální sítě Oldtown a Newtown barbershopů v Ostravě jsme poháněli organickým obsahem. Klíčovým prvkem bylo video. Mrkněte se na stránku s referencí.