4Ever bikes

4Ever je největší český výrobce kol. Funguje už přes 25 let a je jediná firma v Česku, která používá stojanovou montáž. Každé kolo tedy projde rukama zkušených mechaniků a 4Ever je tak záruka maximální kvality. Díky tomu má 4Ever dlouhodobě jen mizivé procento reklamací.

 

Firma funguje na B2B trhu a prodává kola pomocí sítě prodejců. Na začátku se prodejci ke spolupráci příliš neměli. Bylo potřeba posílit značku a zvýšit její důvěryhodnost i atraktivitu. Nyní je 4Ever ve stavu, kdy poptávka převyšuje nabídku a tak dlouhodobě spolupracuje a buduje vztahy s vybranými prodejci. Nebylo to ale jen tak. 4Ever ušel dlouhou cestu a společně jsme odvedli pořádný kus práce.

 

Naše spolupráce začala před 6 lety, kdy jsme měli za úkol uvést 4Ever do online světa. Začali jsme založením a vedením profilů na Facebooku a Instagramu, pro které jsme tvořili vlastní obsah. Postupně jsme přidali také reklamní kampaně na sociálních sítích, mailing, PPC kampaně ve vyhledávací i obsahové síti, tvorbu blogových článků a audiovizuální produkci jak ve studiu, tak v terénu. Abychom to celé měli pod kontrolou a poskytli klientovi přehled nad investicemi do jednotlivých kanálů (a že to zdaleka nejsou tisícové investice), vytvořili jsme komplexní přehled v Google Data Studio.

 

Díky výsledkům naší práce jsme získali důvěru klienta a dostali jsme za úkol vytvořit sdělení, které bude značka dlouhodobě komunikovat. Po několika dlouhých schůzkách, analýze zákaznických segmentů a sezení s obchodními zástupci vzniklo sdělení 4Ever Together, které funguje dodnes. Tím jsme upevnili positioning značky a 4Ever dnes úspěšně prodává kola ve vyšších cenových kategoriích.

 

Kromě vztahů s koncovými zákazníky jsme zapracovali také na vztazích s prodejci, které jsou pro 4Ever klíčové. Společně jsme tak vytvořili systém online marketingových kampaní na podporu prodejců, které 4Ever poskytuje jako cenný zákaznický benefit a získává tak další konkurenční výhodu.

 

V průběhu naší spolupráce jsme také vytvořili e-shop s koly, která se neprodala v minulých kolekcích. Tento e-shop ale zatím není spuštěn, protože 4Ever dnes žádná taková kola nemá. Z poměrně málo známé značky se nám společnými silami podařilo vytvořit jednu z nejúspěšnějších značek kol v Česku. Pro nás je to asi nejkomplexnější projekt, na jakém jsme kdy dělali a na výsledky naší práce jsme právem hrdí.

Zadání

Posílit povědomí a vnímaní značky. Budovat vztah s koncovými zákazníky a prodejci. Vést kompletní online marketingovou komunikaci a tvořit audiovizuální obsah.

  • Strategie

    Konzultace Kreativa

  • Digital

    Sociální sítě PPC Mailing Copywriting Analytika

  • Produkce

    Foto Video Grafika

Mrkněte na celé portfolio

Zaujala vás naše práce?

Potřebujete posunout váš projekt?

Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.

Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé!