Strážnické brambůrky

Nastartovali jsme komunikaci Strážnických brambůrků na sociálních sítích. Převzali jsme šestitisícový profil se sporadickou frekencí přispívání a vytáhli ho na 35 tisíc fanoušků, kteří dychtivě očekávali každý příspěvek.

Dobré exekutivě předcházala plánovací část. Vytvořili jsme tématickou myšlenkovou mapu, kde jsme definovali základní komunikační témata. Tuto jsme museli čas od času osvěžit o nové poznatky. Následně jsme vytvořili cloudový mediální plán, kde jsme tato témata roztřídili a vložili do časového plánu – jak pro Facebook tak pro Instagram.

Strážnické brambůrky jsou svým positioningem lidovou značkou (cena, obal, historie) a to jsme v komunikaci akcentovali. Absolutním tabu u Strážnických bylo využívání fotek a jiných prvků z fotobanky a podobných zdrojů obecně nepřípustných pro facebookovou komunikaci. Fungovalo to skvěle. Vřelou a vstřícnou komunikací se nám podařilo získat brambůrkovou komunitu na svou stranu a jakýkoliv (z naprostého minima) negativní výpad byl okamžitě zpacifikován samotnou komunitou, která značku miluje a respektuje v maximální možné míře.

Klient: Strážnické brambůrky Hobža (Petr Hobža)
Služby: Plánování, tvorba obsahu, správa sociálních sítí
Kanály: Facebook, Instagram

Petr Hobža, majitel

Dva Mluvčí převzali náš Facebook a vystihli směr, kterým chceme naši značku vést. Prakticky okamžitě začala růst nejen základna fanoušků, ale také jejich aktivita. Oceňujeme kreativitu i samostatnost.