Květnové školení reklam na Facebooku

Obsazenost školení

0 %
Školení jsme připravili pro 8 účastníků, aby každý dostal prostor probrat svůj projekt.

Co se na školení dozvíte

Na školení reklam na Facebooku se dozvíte jak správně strukturovat reklamní kampaně, jak si zorganizovat workflow, aby vám práce v reklamním účtu zabrala co nejméně času a vy přitom nadělali co nejméně chyb. Ukážeme vám optimalizační postupy, které vám pomůžou z kampaní dostat co nejvíce peněz. Naučíme vás měřit efektivitu kampaní, určit správně klíčové metriky (PNO, CTR, CPC, CPA) a optimalizovat podle nich kampaně tak, aby vydělávaly.

Školení bude obsahovat teoretickou část a část věnovanou vašim dotazům a tématům, která vás budou zajímat (zeptáme  a připravíme se na ně předem). Teoretická část nebude určena úplným zelenáčům a bude se opírat o skutečné situace a odehrávat v prostředí Správce reklam.

Pro pořádek to shrneme:

  • Teorie zobrazování příspěvků a reklam na Facebooku
  • Organizace práce při správě kampaní
  • Určení cílů, metrik, taktik
  • Tvorba nových kampaní
  • Optimalizace výkonu
  • Dotazy a konkrétní situace z praxe

Pro koho jsme školení připravili

Školení reklam na Facebooku jsme připravili pro lehce zkušené uživatele. Uvítáme všechny marketéry samouky, drobné podnikatele, ambiciózní specialisty začátečníky nebo marketingové manažery, kteří chtějí pochopit strukturu kampaní (a lépe umět zadat práci svému specialistovi nebo agentuře).

Abychom zajistili náležitou úroveň školení, máme na vás určité minimální požadavky. Na školení se hlaste jen pokud už spravujete stránku na Facebooku, máte založený Business manager, máte zřízený reklamní účet s fungující platební metodou, v ideálním případě máte funkční sledovací pixel na webu a už jste vytvořili pár reklamních kampaní. Pokud jste na jiné úrovni, klidně nás kontaktujte pro individuální konzultace zde.

Takže ještě jednou ve zkratce:

  • Business manager
  • Reklamní účet
  • Funkční platební metoda
  • Zkušenosti s alespoň několika kampaněmi

Kdo vás bude školit

Dan je náš reklamní specialista. Vystudoval marketing na Slezské univerzitě. Má za sebou desítky podařených projektů, stovky hodin pitvání a vylepšování reklam na Facebooku a několik individuálních školení našich klientů (LeoExpress, Veolia, Fortelock). Kromě toho, že si ze školení s Danem odnesete plný blok velice praktických rad a tipů se zcela jistě dobře pobavíte.

0 volná místa

Školení jsme připravili jen pro 8 účastníků.

Proč jít na školení od Dvou Mluvčích

Sociální sítě a reklamy na Facebooku jsou naším rybníkem. Máme za sebou dobrých šest let praxe a bez nadsázky můžeme říct, že jsme viděli Facebook a Instagram vyrůstat pod rukama. Ale nakonec stejně věříme, že naši práci nejlépe popíšou slova našich klientů.

  • Mluvíme věcně a prakticky
  • Máme bohaté zkušenosti
  • Budete se dobře bavit
  • Nabídneme skvělou kávu a čaj od Manucafé

Lea Macíková

Marketingová specialistka

Skvělé školení, předčilo mé očekávání

Školení v agentuře Dva mluvčí hodnotím více než pozitivně, předčilo mé očekávání. Získala jsem odpovědi na všechny otázky, které jsem si připravila, ujasnila jsem si základní pojmy a funkce v Business Manageru a naučila se základy analytiky. Školitel byl velmi příjemný, trpělivý a ochotný bavit se i nad rámec tématu školení. Byla jsem velmi spokojena a věřím, že nově získané informace efektivně využiji v praxi.

facebook fortemix reference

Jakub Bača

Marketingový specialista

Nezalekli se a potvrdili pověst odborníků na online marketing

Stretnutie s Danielom sme na základe odporúčaní iniciovali z dôvodu rozšírenia si obzorov a doplnenia znalostí v rámci správy našich firemných sociálnych sietí. Dva Mluvčí sa oblasti podnikania našej firmy nielenže nezľakli, ale potvrdili svoju povesť odborníkov a veru mali čo ponúknuť. Každému, kto má záujem posúvať sa v online marketingu ďalej, určite odporúčam.

Jaký vás čeká program

  • Seznámení

  • Přednáška

  • Praxe

  1. Seznámení – na školení budeme probírat i vaše konkrétní případy a situace, do kterých jste se v rámci svého snažení na Facebooku a Instagramu dostali. Proto se na začátku u teplé kávy nebo čaje od Manutea a Manucafé krátce seznámíme, abychom si usnadnili pozdější orientaci.
  2. Přednáška – jakmile se seznámíme, nebudeme se dále zdržovat a pustíme se přímo do nejhlubších a nejtemnějších vod Facebooku – reklamního účtu. Přednáška bude hodně praktická a založená na konkrétních případech a situacích, kterým musíte při tvorbě reklam čelit. Pohybovat se budeme přímo v prostředí reklamního účtu. Dostanete od nás takeaway, který vám pomůže zapamatovat si co nejvíce z probraného.
  3. Praxe – v poslední části bude dostatek prostoru věnovat se konkrétním problémům, které jste v minulosti museli řešit. Ty nám pošlete dopředu, my ve stručnosti uvedeme ostatní do situace a pomůžeme s řešením. Formulář s dotazy k vám dorazí po přihlášení na školení.

14.5.2019, 13-17 hodin, Ostrava, Nádražní 108

Co vše od nás dostanete

Do Ostravy přinášíme velice praktické školení reklam na Facebooku pro mírně pokročilé správce. Kromě konkrétních znalostí použitelných v každodenní reklamní praxi od nás dostanete studijní materiály s prostorem pro zápisky, něco na zub, kávu a čaj od Manucafé na soustředění a certifikát o absolvování školení. Na školení si rezervujte 3-4 hodiny.

Cena školení

2.000,- / 2.420,- s DPH

Kde nás najdete